Powered By Blogger

duminică, 20 martie 2011

Cleo

     Am gasitpe blogul creatoarei Szilu cum sa costruiesc triunghiuri din buggles - m-am jucat si eu si apoi nu prea stiam cum sa le folosesc . Mi se pareau cam simpliste si m-am hotarat sa le rebrodez in interior cu margele foarte mici (Toho15). Apoi am montat triunghiurile intr-un colier cu spatii rebrodate . A rezultat un colier somptuos , foarte elegant si destul de sobru . Inglobeaza foarte multa munca si din acest motiv va ramane sigur unicat absolut. 160 lei.







             Pozele mele nu sunt prea grozave dar se poate face o idee . Margelele buggles twisted sunt de culoarea bronzului , cele mici sunt gold lined iar lantul de sustinere e facut din Toho 11 irish brown si se asorteaza perfect cu triunghiurile .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu